dlkdyglu Merhaba herkese bu konu da gerçekten sizlerin tavsiyesine ihtiyaçım var çünkü anlayamıyorum böyle birşeyi yoktu bir an da başladı gaz ve kabız değil bundan eminim doktora götürdüğümde doktorumuzda birşeyi yok kucağa alınmak istiyordur ilgi bekliyordur ondan yapıyor olabilir dedi. Gerçekten kucağa aldığımda yapmıyordu ilgilendiğinde bırakıyordu. Ama şimdi uykuya geçeceği vakitlerde beşiğe yatırdığımda belli bir zaman sonra kendine kasmasan kesinlikle uykuya geçmiyor kucağıma alıyorum yine kasıyor oturtuyorum yine kasıyor kasması şu şekilde sırt üstü yattığında ayakları çok hafif karnına çekiyor kollarını iki yana açıyor ellerini bazen yumruk bazen de serbest bırakıyor kendini sıkıca kasıyor baya da terliyor gözler sabit bir nokta da oluyor bazen böyle yaşayan oldu mu n gibi çözümler buldunuz lütfen yardım 🥺
Bogaannesi dlkdyglu 7 aylik bizde ayni durumdayiz hatta bende post acmistim bu sekilde. Ellerini yumruk yapiyor dim dik oluyor vucudu . Kucak istediginde heyecanlandiginda agladiginda sinirlendiginde her sekilde yapiyor
Bogaannesi dlkdyglu bir anne 6 aylikken bizimde oldu 12 aylikken kendiliginden gecti demisti bana internettennde baktm cogu anne yasamis gecici durum normal durum demisler ama yinede randevu aldim ben goturucem
Utkucan dlkdyglu canım o anda videoya çek ve çocuğunu çocuk nöroloğuna götürüyor çocuk doktoru anlamayabilir ama çocuk nöbet geçiriyor olabilir geciktirme lütfen
dlkdyglu Bogaannesi bende araştırdım sizin gibi bilgiye de rasladım doktora gittiniz de mutlaka paylaşır mısınız neden öyle davrandığı hakkında
dlkdyglu Utkucan videosuyla birlikte doktora göstermiştim öyle birşey olsa çocuk doktoru yine de mi bilmez ne nöbeti geçirebilir korktum şimdi
cydcvk dlkdyglu çözümü video çekip cocuk nörolojisine götürmek. Eeg çektirmek için acele edin çünkü çocuk büyüdükçe çektirmesi çok zor oluyor
Utkucan dlkdyglu bilemez canım çoğu nöbet anlaşılmıyor çok belirgin çeşidi olmazsa anlamaları imkansız nörologlar bile kesin olsun diye eeg çekip bakıyor her ihtimale karşı bak sen beni dinle lütfen bir çocuk nöroloğuna git eeg çekilir zaten ancak öyle anlaşılır bakıp hayır bu nöbet değil demek bile zor ve bu tarz durumlarda erken teşhis çok çok önemli sonra pişman olma
dlkdyglu Ozgeakah ben de anlamadım nöbet mi kucağa alıp Ayakta gezdirdin mi yapmıyor direk bırakıyor bugün öyle oldu oturdun mu yaptı kalktım yapmadı çok farklı
Rikaa dlkdyglu bizimde oylydi ama geciyor, simdi de inadindan yapiyor. Ben norolojiye gittim siz de bi video cekin gosterin doktora
dlkdyglu Rikaa doktorunuz ne dedi peki ben video çekip gösterdim ilgi istiyordur kucağa alınmak için yapıyordur dedi mesajla bugün kucağa aldım gezdirdim yapmadı oturdum kendini kasmaya başladı bilerek mi yapıyor acaba çözemedim
Rikaa dlkdyglu bizimki de oyle dedi distoni olabilir dedi izleyin dedi farkettim ki disi agridiginda yapiyor. Video cekip norologa gosterin cocuk doktorundan ziyade
dlkdyglu Utkucan doğru haklısınız umarım kötü birşey olmaz gidecektim de doktorumuz öyle diyince içim rahatlamıştı ki gerçekten de kucağa alıp ayakta gezdirdin mi yapmıyor oturunca yapıyordu uyku uyumak istemediği zaman yapıyordu ve uykuya öyle geçiyor kucakta da yapmaya başlayınca korktum ondan bilgi almak için foruma yazdım
Utkucan dlkdyglu uykuya geçişte yapması biraz beni.şüphelendirdi işin açığı birde anlattığınız hareket çok benziyor kasılma tarzında olduğu için ama dediğim gibi bebekleri anlamak çok güç o an ellerini tutun yine yapmaya devam ediyor mu
Arya29 Çocuklar sırt ustu yattiginda kendini boslukta hissedebiliyor, kucak isteyebiliyor, veya ilgi isteyebiliyor.. ama içinizin rahat etmesi icin cocuk norolojisine goturebilirsiniz, izmirdeyseniz hasan tekgül var, muayenesi pahali ama cok iyi bir doktor
dlkdyglu Arya29 teşekkürler canım maalesef İzmir’de değiliz dediğiniz gibi olabilir bakalım uzman görüşü ne diyecek
dlkdyglu Utkucan tuttum kasmasın diye bacaklarından da tuttum bırakıyor ama bu sefer ağlıyor kucağıma alıyorum susuyor birde bu sıralar ayakta duracak bana yaslanıp otururken de yapıyor ayağa kaldırıp kalktı mı bırakıyor gerçekten anlamak çok güç en iyisi bir uzman tavsiyesi almak daha iyi olacak sanırım