Arkadaşlar 1 aylık bebeğimle uyuz olduk şuan 3 aylığız . Doktorun verdiği eczaneden yapma kremi kullandık . Fakat hala çıkıyor . Herşeyi yüksek derece de yıkadım her yeri çamaşır suyuyla sildim . Ama yok geçmiyor .lanet pislik şey . Evladımın ayağının altı kaşınıp duruyor içi su dolu sivilce gibi . Vücudunda da çıkıyor oraya metrin krem sürüyorum geçiyor ama ayak altı geçmiyor . Bu gece çığlık atarak uyandı yavrum ayaklarını birbirine sürtüp duruyor . Önerileriniz var mı geçiren var mı bu illeti 🥺🥺