Kızlar ne yapsam bilemedim. Geçtiğimiz Cuma günü Doğum yaptım. Hep görüyorum 40 gün kanama oldu vs. Benim Doğumdan sonra hastanede kanamam oldu. Eve geldik 1 gün çok çok az oldu, diğer gün kesildi. Bazen sadece akıntı şeklinde geliyor veya tuvalete düşüyor az az. Pedim hep temiz doktor da kanaman içeride kalmış biraz bol su iç dedi, 5 litreye yakın su içiyorum zaten 🤦🏼♀️Benzer bir durum bilen veya Bitkisel bi önerisi olan var mı acaba? Adaçayı içsem söker mi regl gibi