azra123halime merhabalar 👋 cinsiyete göre belirtiler değişir mi hamilelikte yada sizin mesela ilk ve ikinciyle farkları neler oldu 🥰
Rubab_Mommy azra123halime Ne kadar dogru bilmiyorum ama ben hamileylen cok fazla turşu limon tarzi şeyler aşerip yiyodum tatli pek sevmezdim.Ilk 3 ay cok aşiri mide bulantilarim oluyodu.Ve kizim oldu.Ama erkek cocugunda mide bulantisi olmaz ve tatli yenir diye biliyorum.Bide kiz bebekte karin yayvan erkek bebekte one dogru cikintili top gibi oluyo genelde
_esraaozturkk_ azra123halime bir oğlan çocuğu doğurdum hiç mide bulantım olmadı ve aşırı tatlı yedim 😅😅😅çevremde kız çocuğu doğuran herkes mide bulantısı çekti hatta arkadaşım hastanede yattı sırf bu yüzden birde bnde bel ve kasık ağrısı çok olmustu ama kız çocuğunda kasık ağrısı olmaz diyorlar
Ddddddd01 azra123halime iki çocuğumda 6 ay kustum 9 ay mide bulantısı çektim limonu portakal gibi soyup yerdim 3 ay boyunca benim 2 çocuğumda da sabah bulantım yoktu akşam bulantım kusmam olurdu 2 oğlum var bu arada
KahveliAnnee azra123halime ilk doğumum oldu 5 Ay önce çok eksi şeyleri yedim tatlıdan nefret ederdim turşu ve tuzlular vazgeçilmezim di
Uzayiko “Ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi, Ye tatlıyı çıkar Hakkı’yı “ demişler :) bende hep tatlı yedim canım istedi yani ve oğlum oldu
ilkgozagrimmm Benim ilk çocuğum ama (erkek )karnım çok sivriydi, hep öne doğru gitti. Sürekli uykum vardı, yattığım yerde uyuyakalıyordum. Çikolata, tatlı çok yedim. Mide bulantısı fazla olmadı sadece yemek yaparken bazen içim bi tuhaf oluyordu