Mommyys Merhaba güzel anneler.oglum 20 aylık birkaç gündür sürekli bezini tutuyor rahatsız olur gibi ama anlyamadım..bebekteki belirtiler nelerdir? Yani konuşmuyor ama kaka ciş diyince bezini gösteriyor başlamalımyım sizce erkenmi ??
Aysecik2020 Mommyys bnm bebeğimde 15 aylık öyle başladı hemen götürdüm yaptıkça alkışladım heveslendi sevdi daha küçük diye bezini çıkarmıyodm yinede çok az kaçırıyodu şimdi tamamen başladık. Sinyallerini vermiş hayırlı olsun başlayabilirsiniz :)
Sedam Aysecik2020 benimkide yaptıktan sonra peh peh diyo ama onun dışında bı tepki yok hava soğudu iyice hasta olur diye biraz ısınmasını kendini ifade etmesini bekliyodum