Cmnbcrk benimki de oyleydi, şuan neredeyse 5 aylik olacak hala oyle malesef, her turlu test yapildi, ultrason cekildi bisey cikmadi sukur, reflu olabilir diyerek ilac verdiler ama malesef o da care olmadi. Kilo alimi iyi oldugu icin bisey olmaz diyor doktorlar. Sizinki de reflu olabilir, kilo alimi da iyiyse hic dert etmeyin, insallah bizimkisi kadar uzun surmez cabucak gecer kusmasi