Kusura bakmayın yeni gördüm bende yaklaşık 10 gündür kullanıyorum benim bebeğim de de sürekli emdiği sütü büyük tuvaleti yapıyor hep emme isteği ve sütü direk çıkarma ağzından doktor midesinden şüphelendi şu an 9 Mart’ta üç aylık olucak günde dört defa o toz olandan kendi sütümü sağıp içine bir poşet atıyorum sütmiktarı da sorarsan küçük çerezlik diyim o kadar memeden süt alıyor sonra ayırıp veriyorum gayet rahatladık uykusu çoğaldı sürekli meme de yatan çocuk kendine uyumak istedi öyle yatttı kaka miktarı azaldı ha birde günde kaç kere aldığı bebeğin kilosuna bağlı dedi doktor çünkü bana 6 aya kadar aile hekimine yazıdır kullan kilosu artınca daha fazla vereceksin dedi şu an bebeğim 6,500 kilo dört defa veriyorum 😊 umarım yardımcı olmuşumdur