Haceryrmdln Merhaba Hanımlar 4 aylık oğlumun sol ayağının baş parmağında daha önce hiç görmediğim Bi kızarıklık var sivilce siğil gibi Bi görüntüsü var ne olduğunu anlayamadım böyle bir durumla karşılaştığı mı ne olduğunu biliyor musunuz?
Baby_Mila Haceryrmdln tırnak batması tırnaklarını düz kesin birdahaki sefere antibiyotik krem sürülmeli bence ama bir doktora danışın
Haceryrmdln Baby_Mila Teşekkür ederim ilginize ancak hiç kesmedim daha ayak tırnağını Bi doktora danışayım dediğiniz gibi belki krem gerekir
Mikiii Bana da tırnak batması gibi geldi uyurken iyicene dikkatli kesin kenarlarını bazen içerde kalabiliyor batmış olabilir farkına varmadan yara olmuştur
Baby_Mila Haceryrmdln bebeklerde olabiliyor dar çoraptan bile olur kesmeseniz bile içine uzamıştır tırnak geçmiş olsun miniğe