Beliz22 Merhaba, bebeğimin doğumundan beri saçli şimdi 10 aylık kahkulleri var, toplamiyorum, çok yakışıyor, sürekli böyle kullansak alnı killanir mi kızımın ?
DurununAnnesi12 Beliz22 genetiğe bağlı canım siz kahkül bırakırken kıllanıyor mu ? kıllanıyorsa bebeğinizin de kıllanır
Sezinnur Bence kullandırıyor benim kızım iki yaşında asla saçını toplatmaz oyuzden surekli kesmek zorunda kaldım. Gözüne giriyordu çünkü öbür türlü.hep kahkül kullanmış olduk yani. Alni zaten killiydi iyice killandi. Ama büyüyünce döküyor diyorlar.
Asilbebis Beliz22 net kıllandırıyo benim en küçük kardeşimin saçları dümdüz bebeklik zamanında hep kahkül kestirdik peruk gibi duruyodu çok hoşumuza gidiyodu sonra büyüdükçe farkedildi şimdi 17 yaşında ama alnında hala ufak tefekte olsa kıllar var
Ohaezgi Beliz22 ben kullanıyorum hiç kıllanmıyor ki annem küçükken bana hep kahkül kestirmiş fotolarda görüyorum
_esraaozturkk_ Beliz22 ben killandiriyor diye biliyorum cnku bir arkadaşım hep kahkül kullanırdı alnım kıllandi demisti