Deletedmom4444 Kizlar alısveris icin kullandıgınız siteler neler 💜 Ben mesela getir kullaniyorum baya indirimli aldım.Buradan gönder ve bi su uygulamasini ogrendim.İlk siparislerde indirim de veriyor. Varsa boyle uygulamalar bilgimiz olsun.🥰
Ebruli101 Deletedmom4444 ilçedeyiz hiç biri kullanılmıyor burda 😑 Trendyolda ki gel al da 10 TL bile daha Yeni aktif oldu 😬
Ulku_06 Deletedmom4444 Hepsini kullanıyorum canım. Getir, en iyisi şuan. Trendyol market. Hepsiburada, hepsiexprees Gönder Yemeksepeti banabi BiSu İstegelsin CepteŞok Migros sanal market. Bunların hemen Hepsinde ilk üyeliğe özel 30TL indirim var
EtiPetito Deletedmom4444 bütün uygulamaları kullanıyorum valla hergün en az bi tanesi geliyo kapıya 😅 getir banabi trendyolex hepsiburadaex migros sanal vs
Beliz22 Trendyolekspress kullaniyorum, istediğim marketi secebiliyorum, hatta yoğurt mayaladigim sütü bile ordan söylüyorum kaya çiftliğinden, getirme parası almıyor.
Ulku_06 Ebruli101 Nasıl oluyor o? Teslimat noktasından gidip alınca, paracüzdan var, ona 10TL mi yükleniyor
Deletedmom4444 1kralice Aslinda normal marketlere gore yuksek ancak indirimleri cok guzel oluyor mesela 35 tl 30 tl veriyor.35 tl urune 8 tl oduyorsunuz getirme ucreti ile
Deletedmom4444 1kralice İlk alisveriste 25 veya 30 tl indiirm veriyor.Sonraki alisverisler de 35 tl 30 ,60 tl ye 30 tl indirim veriyor.Ayrica getir buyuk var onda da guzel indirimler oluyor bide getir carsi var Bunlar hep ayni uygulama icinde.
Deletedmom4444 1kralice Rica ederim indirin kullanin valla ben ilk sipariste salca 5 dondurma 3 cikolataya 5 tl vermistim 😂😂😂
Deletedmom4444 EtiPetito Masallah bende oyleyim hatta esim sana online yasakliycam onceden markete gidiyordun simdi onuda biraktin diyor 🤓🤓