Kızımda öyleydi öksürüyordu sağlık ocağına götürdüm antibiyotik öksürük şurubu falan yazdı allahım sonrası daha da felaket bir ateş bir kusma mahvoldu çocuk 4 gun boyunca ateşi 39 altına düşmedi serumlar iğneler ancak öyle boğaz enfeksiyonu kana karışmış crp değeri çok yüksek çıktı, devlette sıra geldiği yok 1 hafta da özel hastaneye döktüğümüz paranın haddi hesabı yok bir de çocuğun yıpranmışlığı