Iklimasu Canım sabah akşam mamaya katıyorsun bilmiyorum mamamı veriyorsun ? Ama pek çare değil. Mama kullanıyorsan eğer Aptamil Ar anında kesiyor. Ben sormadan kullandım. Doktor gaviskon vermişti ilaç diye istemedim araştırdım. Doktora söyledim. Aferin nasıl akıl ettin dedi. Keşke sen akıl etseydin dedim. Gaviskonuda kullansan Ar mamayıda kullansan mamalar katı olduğu için gaviskon katılaştırıyo çünkü bir numara büyük biberon başlığı kullanacaksın. Amaç zaten mamanın katı olması ve yemek borusundan geri kaçmayı engellemesi. Reflü yatağı kullan. 3 ay sonra yastık kullan. Reflü bebeklerinde yastık şart çünkü.