enguzelmevsimim Kızlar ev 24-25 derece, üç aylık kızıma hep kalın tulumlar giydiriyodum ama baktım çocuk bunalıyo biz askılı şortla geziyoruz bugun ona da kısa kollu zıbın tulumla çorap giydirdim ama içim rahat etmiyo üşüyo mudur sizce
Mom4565 enguzelmevsimim bı zıbın yeterli çorap giydirin tamam üşümez sıcaktan ve çok elbiseden rahatsız olur
Busraveismailcinar enguzelmevsimim evinizin sıcaklığı iyi yarım kollu body ve orta kalınlıkta bir takım ya da tulum çorap yeterlidir sadece sabah serinliğinde bir yelek giydirirsiniz tamam
TheBaby enguzelmevsimim Ama için rahat etmediği için sordunya. Bende sana böyle diyorum canım. Bizim doktorda böyle dedi. Ama sen bilirsin🌺
Medusafer enguzelmevsimim bebegik 2 buçuk aylık eviniz 21 derece zibin üzerine ince takim veya tulum giydiriyorum bebekler sıcağı sevmez ayrıca şu bebeğe senden bir kat giydirme olayı sadece ilk 1 ay için geçerlidir unutmayın bebegi üşümek değil terlemek hasta eder
thebeautyqueen enguzelmevsimim Bizim ev de 25 26 derecelerde ince penye tulum giydiriyorum genelde bir de öyle deneyin isterseniz. Eğer bunalmıyorsa bu şekilde devam edersiniz.