07kaan Kahraman4545 bizde iki aylıkken başlamıştık toplam 5 ml veriyorumdum 2,5 ml bölerek. Bize tek yarayan gaz ilaçı olmuştur.
Bubenimoykum Kahraman4545 2.5 aylık basladim 3 ml verdim hep 3.5 aylıkken bitti sancilarimiz 3 ml’i hiç aşmadım yada azaltmadim. Gece gündüz 4 saat ara ile alarm kurarak düzenli sekilde verdim
Bubenimoykum Kahraman4545 normalde 5 ml diyor ama 3 ideal gelmişti bana bide kolik seviyesi sizin nasıl bilmiyorum