Ay23 Ben probiyotiğe dün başladım canım 2 gündür etkisini gördüm belki de mamayı sevmemiştir her bebek kendi mamasını kendisi tercih ediyor , Ben Aptamil , Aptamil Prosneo mi neydi adı ondan , Sma optipro , Bebelac gold , hipp bunların hrpsini denedim bebeğim istemedi be hepsinde kabız dı şuan Evolvia kullanıyorum dediğim gibi memnunum. Bu arada eşim masaj yaparak yaptırıyordu kakasını o yokken de ben eczaneden fitil almıştım onla yaptırıyprdum Gliserinli fitil ebemiz önermişti o da rahat yaptırıyprdu