AntiFilozof Binamda çok sevdiğim yaşlı bir çift vardı corona oldular adam vefat etti 2 gün oldu şuan yemek falan yapacak durumda değiller bilirsiniz yemek olarak ne yapıp götürebilirm hemen kapıdan bırakacağım yanıtlayanlara teşekkür ederim 🤲🏼
Fenty AntiFilozof Ya bunu yap şunu yap değil de ne varsa yapıp götürün yine insanlar bu durumda ne yaptı diye bakmaz zaten evinizde ne varsa yapın Allah rızası için mutlu olurlar.
Sabirsizannecik Yakınlarda ananem.vefat etti komşuları çorba tavuklu pilav getirmişlerdi oralarda Ocak kızartması yapılır kızartma yapıp getirmslerdi yani evinde ne yıyolarda yapıp getirmişlerdi
Tosbik3056 AntiFilozof acaba başka rahatsızlıkları var mıydı şeker kalp gibi aşı korur diyolar bide ya
dinle_beni_bi AntiFilozof sıcak bir çorba bile iyi gelir. Yanına bir zeytinyağlı olabilir. Allah razı olsun sizden ne güzel düşünmüşsün
dinle_beni_bi Burda biri ölünce pilav yapılıyor ama cenaze sahibi yapıyor yaptırıyor. İnsanlarda incelik denen birşey yok. Arkasından pilavını alan yiyor. Ha birde karabiber soruyor bazısı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Tuba AntiFilozof Başınız sağolsun 🙏🏼 Evinizde ne varsa onu pişirin götürün. Benim arkadaşımın annesi vefaat ettiğinde ben bulgur pilavı ile tavuk götürmüştüm
Deletedmom789 AntiFilozof pilav üstüne tavuk yapabilirsiniz, yapabiliyorsanız bir tencere de çorba götürün. Allah razı olsun sizden 🤲
Kubraybars AntiFilozof firina lahmacun verebilirsiniz yada pide. Evde yapmak isterseniz de tavuk pilav iyi olur canim basın sagolsun