Arkadaslarim merhaba
Annemin pazartesi gunu korona oldugunu ogredik. Temasli oldugumuz icin hemen biz de test verdik ama negatif cikti. Fakat bugun bas agrim ve vucut agrim var. Sanirim ben de pozitifim(insallah degildir), aksam test yaptirmayi dusunuyorum ama 3 aylik bebeğim var ona gecmemesi icin ne yapabilirim? Anne yani besikte yatiyor baska odaya mi gotureyim, gunduz ne yapayım?