Merhaba arkadaşlar benım bebeğim 3 aylık. Hem anne sütü hem mama alıyor.. 3 saatte bir besliyorum bazen 90 bazen 120 CC içiyo değişiyor genelde. Gece derin uykuya geçtikten sonra asla çiş veya kaka yapmıyor. Bebeği benim ki gibi olan var mı acaba ? 3 saatte bir besliyorum da uykulu bir şekilde Gayet de güzel içip uyumaya devam ediyor ama altına yapmıyo kesinlikle yada çok nadir bazen oda birazcık. Uyanınca tamamen bezi gayet ıslatıyor. Bilgisi olan var mı acaba