Gediz-01 eşimde aşıdan 5 gün sonra kan tükürmeye ensesinde ve göğsünde ağrı olmaya başladı hastaneye gittik yedikuleye yatış vermişlerdi kanda pıhtılaşma olup akciğerde bi damarı tıkamış 6 gün tedavi gördü 2 ay boyunca ilaç tedavisi gördü çok şükür şimdi iyi bizde ikinci dozu olmuyoruz doktorlar kabul etmiyor aşıdan olduğunu ama hiç bir sebebede bağlayamadılar daha sonra araştırdık pıhtı atıp hayatını kaybeden veya felç kalan çok insan var aşıdan sonra çocuk doktorumuz bile eşime sakın olma 2. Yi dedi hastalıktan ölen sayısı aşıdan ölen sayısından fazla olduğu için açıklamıyorlar ama sağlık bakanlığı biliyordur dedi.. insan hayatı artık çok ucuz