MerveAlaca67 ay çok zor bende yaşadım asla biberonu ağzına değdiremiyodum çığlık atıp ağlıyodu doktora götürdük film çektiler karnı ağzına kadar gaz dolu çıktı. Normalde gazını falan çıkartıyo kakasınıda yapıyo ama doktor dedi vücudu gaza çok meyilli doğduğundan beri gazlı. Lağma yaptılar 1-2 hafta düzeldi şimdi gene başladı birinde içerse diğerinde kesin isyan çıkartıyo