Merhaba sevgili anneler. Sizden ufak bir ricam olucak. İzmir bucada kiralik daire arıyoruz. En fazla 1300 tl kirası olan 2+1 doğalgazli bir ev ariyoruz. 1+1 de kaliyoruz ve cocukla cok zor ve daracık ev eşim çalıştığı icin firsat bulamiyor bende çocuk var diye çıkıp bakamıyorum varsa etrafinda sağında solunda bu postun altina yazarsa cok sevinirim şimdiden teşekkürler🌸