Bugünler de çok post açıyorum kusura bakmayın :/ bebişim 4. Aya girdi. Sağarak veriyorum mama destekli. Bu dönemde bir bebeğin alabileceği günlük anne sütü miktarı nedir ? Bi yerde 1000 ml okumuştum bende çıkmıyor öyle . 3 saatte bir sağıyorum 70-80 cc bazen daha az . Bunun da normal olup olmadığını bilmiyorum siz ne dersiniz ?