Pltbebek şuan kestirin 2 dklik bişey narkoz yok dikiş yok eğer beklerseniz narkozla kesiyolsr büyüyünce benm oğlumun kesmediler inatla emiyor diye ama gel bana sor hem gazı hem memeyi tutamadığı için yaralar 13 aylıkken de narkoz verdirmek istemedim konuşunca bakarız dediler gayet güzel konuştuğu için kestirmicem sadece görsel olarak tuhaf duruyor okdr