Sevda20 Bebegimm1 ya çıkarmak istiyorum ama eliyle gözünü yolup çiziyor sonra ağlıyor o yüzden tam çıkaramadım daha. Ne yapsam ki
Bebegimm1 Sevda20 benm bebegimde çok çizerdi gozune sokmadigi sürece müdahale etmezdim öyle öyle alışıyor elleriyle yuzunu tanıyor canı acidikca daha az yapmaya calisicak. Bu durum aylar surebiliyor o yuzden siz yavastan çıkarın.🌸
tineanigra Sevda20 34+5 te doğum yaptım 20 günlüklerdi ilk pikniklerine gittiklerinde 😁 havalar soğumadan önce her gün çıktık şu an 5 aylıklar hala daha hava soğuk olsa da rüzgar ın durumuna göre sıkı giydirip sıkıldıkça çıkıyoruz
Bebegimm1 Sevda20 ellerini geç kesfedebilir ellerine oyuncak verdiginde tutamayabilir.kalem tutmasina engel olabilir yani aslinda hic takmamak gerekliymiş ben 2 hafta takmistim banada arkadasim demisti dışarda soğukta takarsiniz sadece. evde cikarin nerdeyse 1 aylik olmus🤭
tineanigra Sevda20 çıkın tabiki hem size hem de bebeğinize iyi gelir oksijen lazım sadece kapalı alanlardan uzak durun sıkı giydirin yeter 🤗
eylulkus 19 günlük kızım var annemlere gidip geldik iki kere. Göğüs pedim bitmişti 8 günlükken eczaneye gitmiştik bir şey olmadı 😊
nur-nr_123 Sevda20 kuzum valal bizim oğlan doğduğunda yeni çıktı virs bn gittim millet nerelere gidiyor sn bilirsin
Nrgs Sevda20 9 günlükken istanbulda bir yakadan diğerine fotoğraf çekimine gittik, 2 haftalıkken ormana yürüyüşe gittik vs. vs. biz gezdik o alıştı😁 şimdi 2 yaşında ve gezmeyi çok seviyor bu sayede ben de rahatça gezebiliyorum 😁