Burciinn Bebeğim 2 aylık 4 gündür kakasını yapmadı acile götürdük lavman verdiler öyle yaptı. Sonrasında yine yapmadı bugün 2.gün Sizler ne yaptınız, böyle bir süreç yaşadınız mı
simay_ksr Burciinn Merhaba, kabızlık olmuşsa eczanede fitil satılıyor bu durum için fitil kullanın bebeğinize çok iyi gelir ve hemen kakasını yapar. siz de kimyon için sıcak suyula karıştırıp ya da rezene çay ona ve size çok iyi gelir. geçmiş olsun 🌸
Thezer Anne sütü alıyorsa kabızlıktan bahsedilmiyor. 10 güne kadar bekleyin diyor doktorlar. bizim hep öyle 🤷🏻♀️