Zeyno123 csnım 4.5 aya doğru düzeliyor. Yani sıkıntı yapma. Benimki de 3 aylıkken kabızdı. 7-8 gün yapmadığı olurdu. 1 kere fitil kullandım. Vicdanım el vermedi. Ama sonrası düzeldi şimdi maşallah 5 ayız. İyi yanı. Anne sütü alıyırsa 10 güne kadar verme.