Mrvadn 9. Ay aşısını 11.aya kadar çekebiliyoruz dedi hemşire kızamık asisinda var zaten bildiğim kadarıyla. Aşı olmadan önce denerim diye konuştuk doktorla hastanede aşı olacak zaten. Bide bizim menejit aşıları olduğu için devlet asilariyla baya çakışan oldu o yüzden ertelenebilen aşıları 1 2 ay sonra da yaptırıyoruz.