nesekaan ben cocuk odası yapmadım. Genc odası yaptım. 1.5 kısılık yatak aldım. Enzadan yatak odası takiminin sadece dolabı ve uzun sıfonyerını aldım. Yani normal bir oda yaptım. 1 kez aldım canım. Hıc ne besık ne park yatak ne Baska bıse almadım. Evlenene kadar kullanır 😂 uyku tulumu da gıydırıyorum ustunu actı derdim de olmuyor. Ama sen ben tasınacsm boyle bir oda dusunmuyorum dersen park yatak al