61616161 bizde de olmuştu on gün yoğun bakımda kaldı şükür düzeldi. Doktor şu ihtimali söylemişti örneğin kan alırken yada iğne olurken derinin üstündeki mikroptan dolayı bile olabiliyor diye. Ama tek tedavinin antibiyotik olduğunu söylemişti serumlar takıldı daha da yükselince korktuk sonra idrarda da çıktı hatta binlere kadar. Şu durumda var ben hamilelik öncesi çok kötü idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim düzeldi sanıyordum ama bi belirti olmasa bile bazen hala devam edebiliyormuş bebek etkilenmiş olabilir de denilmişti. Velhasılı enfeksiyon artık enfeksiyondan kurtuluşumuz yok anladığım kadarıyla tek çare antibiyotik ama üzülme gerçekten bende çok korkmuştum sütüm bile kesilmişti şükür düzeldi hastaneden döndükten sonra dikkat et bence