Zeynepbahar91 Sevgili anneler kizim 13.5 aylik. Burnu cok tikali. Memede uyidugu icin tikali burunla ememiyor ve cok agliyor. Sterimar kullaniyorum ama bloked nose bulamadim. Sizler boyle zamanlarda neler yapiyorsunuz?
Sarikuzumalp Zeynepbahar91 serum fizyolojikle temizleyip cold mix damlatıyorum yakasına hemen açılıyor burnu.
Sarikuzumalp Zeynepbahar91 Balgam için ben bal veriyorum genelde tamamen gitmese de baya rahatlatıyor. Çok az karabiber ekleyip bala veriyorum.
Sarikuzumalp Melikeeeecansuu keskin bi kokusu var ve tıkanık olan burnu hemen açıyor. Özellikle gece ne zaman damlatsam sabaha kadar rahatça uyuyor oğlum.
Melikeeeecansuu Sarikuzumalp ay bende alım ozaman oglumda nefes alamıyordu firzolejik serum yapıyordum sonra tekrar oluyordu. Yastıga felanda dökun yazmıslar nasıl kullanılıyor
Sarikuzumalp Melikeeeecansuu mutlaka alın evde hep bulundururum ben. İsterseniz yastığına da damlatılıyor aynen 1 2 damla damlatın. Ben genelde yakasına damlatırım. Aman dikkat edin tenine değmesin yakıyor.