Patilimom Wanderlust valla ben daha peynir yapmadım süt alerjimiz var genel bilgiler arasında ve hatta forumda bile çok tartışılan bi konu eskiler de öyle yapmazmış ananemden gelen bilgi 😂 ama tabi zor 🤷🏻♀️
canimoglumm7 MerveO kendim lor peyniri yapıyorum canım. Sütü kestirerek☺️çok kolay sen de yapabilirsin