Arkadaşlar merhaba
bebeğim 1 yaşında evde sürekli bebeğimle ben kaldığımız için sıkılıyor. Bulunduğumuz yerden dolayı dışarıya çıkmak için bi ortamımız yok onu parka yada başka bir yere götüremiyorum çünkü dışarda öyle bir ortam yok. Televizyon çizgifilm izlemeyi çok seviyor biliyorum çok zararlı oyuncaklarından çok çabuk sıkılıyor onunla oyun oynamak istiyorum ama bir yaşındaki bir bebekle ne oynanır bilmiyorum bana yardımcı olurmusunuz acaba evde onunla nasıl vakit geçirebilirim onun için yararlı neler yapabilirim ???