4 gündür kolumun arkadi çok ağrıyor gerilemiyorum bir yere uzanamiyorum bu acıya dayaniyorum ama koltuk altim da acayip değişik bir yanma ve ağrı var. Agdadan sonra tahriş olur ya öyle kıyafete vs değince acayip yanıyor bakıyorum hiç yara izi vs yok üstelik ara ara sol göğsüme bıçak batar gibi ağrı giriyor ama uzun sürmüyor. Bugün genel cerrahiye gittim kol ağrısı için fizik tedaviye git dedi göğüs içinde ultrason istedi oda ayın 16 Sina gün verdiler. Başına gelen var ben net sonuç almak için hangi bölüme gitmen gerekiyor