Hanımlar bebeğim 52 günlük. Ama sanki beni sevmiyor. Sürekli onunla konuşmaya çalışıyorum, kucağıma alıyorum, bebeğimle tek ilgileniyorum, inanın yemek temizlik bile yapmıyorum. Ama yine de kucağıma gelince susmuyor, ağlıyor sürekli, bakıyorum başka bebekler annelerinde susuyor, benim bebeğim beni görünce sevinmiyor, hep böyle mi kalacak 😭