Tinymom Kızlar bilen varsa yardımcı olabilir mi ? Türkiye bireysel emekliliğimi iptal ettim mobil uygulamadan ama hala ayrılma formu ulaşmamış olarak gözükmekte müşteri temsilcisisine ulaşamıyorum ne yapmam lazım ?
ipekbocugu Tinymom 20 gün içerisinde paranızın yatmış olması yasal zorunluluk diye biliyorum. Tekrar mail atınca anında halletmislerdi.
ipekbocugu Tinymom Ben ayrılma formunu doldurup mail ile iletmistim hatta ayrılma formundaki bilgileri bir kağıda yazıp imzalayıp taratıp mail ile gönderdiğimde kabul etmeyip illaki siteden formu indirip çıktı alıp doldurmami istemişlerdi.
DenizSerap Bu bes olayına hiç güvenmiyorum umarım patlamaz çalışırken iptal etmiştim anında. Dikkat edin lütfen .
Hygge DenizSerap Eşim daha geçen hafta iptal etti, geçen gün yattı paramız. Hiç güven olmaz bence de, işyerindeki birkaç arkadaşı da iptal ettiler.