Bebeğim on aylık son zamanlar yarım saatte bir saate bir kalkmaya başlamıştı. Ve gece beslenmesini birden kestim bugün üçüncü günümüz. İlk iki gece daha iyiydi çok uyanmadı ama dün gece iki üç kere uyandı ve su verip uyuttum ne zamana alışır acaba birde sabah mama diye bağırıyordu 😅 aç kalmıyordur inşallah