Gozde001 Bebeğim 3 ay 3 günlük hep yatarken kafayı kaldırmaya çalışıyor acaba oturmak mı istiyor destekli bir şekilde oturttursam zarar verir miyim beline kızlar
Gozz Gozde001 bir günde ara ara oturtabilirsin canım ama en fazla 5 dakika falan yoksa eğeleri batar sırtı ağrır.
Eldarwenn Gozde001 benm bebeğimde 3 aylıkken öyleydi. 4 aylık kontrolüne gittiğimizde doktoruna ben bunı oturttum kendini kaldırıyodu pturmak istiyo bnce hazırdı bnde yavaş yavaş oturtmaya başladım dedm iyi yapmışsın dedi ☺️ Yani demem o ki doktor onayıyla oturtablrsn. Sdc uzun uzun oturtma omurgası yavaş yavaş kuvvetleneck kucağında kendini destek yaparak oturtablrsn. Kalkması bebeğin hazır olduğunu gösteriyo ☺️
Serap681 Ayni benim bebegimde öyleydi hemen oturmak isterdi kucagimdayken ben hic tek basina destekli oturtmadim kucagimda 2 dkyi geçmeyecek kadar oturttum sırtını kendime dayayarak. Genellikle yatirir oyalardim oyun oynardim kendiyle oyuncaklarini flan göstererek. Bence daha cok erken.
Gozde001 Eldarwenn aynen öyle yapıyım ben çünkü hep kafayı kaldırıyor sıkıldı yatmaktan kaldırmasam dönüyor çünkü
Ashly90 Gozde001 dr. Kontrolünde sorun doktorunuz sıkıntı görmüyorsa oturtabilirsiniz . Biz 4 ayda başladık destekli oturmaya
Poncique Gozde001 benmki de o vakitlerde başını devamlı kaldırıyordu hiç oturtmadım destekli de olsa kalça çıkığından çok korkuyordum çünkü bence siz de riske atmayın
Ayb Poncique merhaba kalça çıkığı, omurga kayması vs gibi durumlar oturmaya hazır bebek için geçerli değildir. Eğer bebeğinizde hazır olduğuna ilişkin belirtiler varsa oturmaması gelişimini yavaşlatmaktır. Dilerseniz sizi de ilgili yazıya etijetleyebilirim. Sevgiler
green Kesin olarak ne zaman oturmayı öğreniyor peki benim yavrum da 4 ay 4 günlük yavaş yavaş parmaklarımı tutuyor kalkıyor falan ama net bir anlamda ne zaman oturuyor
hellomom Bize doktorumuz 3. Aydan itibaren oturtabilirsiniz demişti. Biz tutarak oturtturuyorduk. 4. Ayda da artık bebeyatmaz ya da bumbo alın oturtun dedi, o şekilde yapıyoruz. Ama bizim kız bımboda hep öne doğru gitmeye çalıştığından dik durmuyor😂