Ayse4252 biz de öyle pandemiden dolayı anne baba çocuk kutladık 🥲
Pastayı evde yaptık eşimle birlikte, balınlarla duvaeı süsledik masayı da sade bıraktık, öyle pasta önünde bi kaç fotoğraf çektik ettik 😅 kendimizi kutladık yanii 🙃 oğluma fotoğraf anı kalsın diye 🤷🏻♀️
bu şekilde oldu 🤗