emirinannesii kızlar malum kış geldi bebeğim hapşırıyor korkuyorum hasta olcak diye oda sıcaklığını nasıl ölçebilirim
GiybetReis emirinannesii dogalgazın termometresinden anlıyorum ben. Saatler var oda sıcaklıgı ölçen arkadasım öyle bakıyor
Birannebirbebek7 emirinannesii telsizimizin var özelliği bebeği yatırdığım zaman açıyorum ordan görebiliyorum
Fenty emirinannesii 3 senedir Baby&plus termometresini kullanıyorum çokta doğru ölçüyor tavsiye ederim, ısı yanında nemi de ölçüyor.
bhrcpt emirinannesii Xiomi bin thermostatını aldım hem oda sıcaklığını hem nemi ölçüyor bebeğimin odasına koydum odası ayrı geceleri uyandığımda telefonumdan bile bakabiliyorum odası soğumuşmu kurumuşmu diye