Cagla_11 öncelikle diyceğim şu sağımla bebeğin emmesi aynı olmaz, bebek emerken her zaman daha fazla süt gelir. Ve sütün terbiye olmuştur azalma yoktur yani korkma bol bol emzirmeye özen göster 🙏🏼🍀
Ama tabi ki, ben o dönem bol bol yeşillik yedim, bol su içtim, bol bol KURU DUT, KURU İNCİR HOŞAFI içtim çok işe yaradı bende.. Yine Tahin, bulgur, tavuk çok süt arttırıcı oldu bende.. Ceviz badem fındık falan da yedim ki sütüm yağlansın bebeğe kilo olsun diye 🥲
Humana çayları falan tavsiye etmem içi hep şeker 🙄 onun yerine kimyon rezene çayı daha faydalı 🍀🍀