Kızım 4 yaşında. Evde çok konuşan fikirlerini söyleyen komşu çocuklarıyla devamlı oynayan bir çocuk. Kreşe başlayalı 3 ay oldu öğretmenini çok sevdiğini söylemesine rağmen devamlı çekingen davranıyor ve okulda pek konuşmuyor. Ne yapabilirim? Bu çekingenlikle nasıl başedebilirim ?