Kızlar dün bebeğimi 2. Ay kontrolüne ve kalça için usg ye götürmüştüm doktora mama artı süt ile beslendiğini söyledim. Döndü bana sadece anne sütü ile beslenmeli her mama verdiğinde bu çocuğun ilerde astıma bronşite diğer hastalıklara kolay yakalanabileceği getir aklına diyo. Bende biliyorum anne sütünün ne kadar değerli olduğunu elimden geldiğince artırmaya ve her mama öncesinde emziriyorum yani bide psikolojiden bahsediyo anne mutlu olmalı vs ben sana gelene kadar mutluuydum hâlbu ki