E bebegin tulumunu aldım ne ince ne çok kalın orta kalınlıklıkta. Oglumun odası sıcak, tulumun içine zıbın ve tşört giydiriyorum ona ragmen çok terliyor sırtı buz kesiyor. Sadece zıbınla yatırsam hasta olcak diye korkuyorum. Siz nasıl yatırıyorsunuz yaaa