minnakimm canım yeni doğan bebek nerdeyse 2aya kadar sürekli emer. Emse,doysa da meme arıyor gibi yapar bu her bebekte olan bir refleks. Kilo almaz ilk 15 gün 200gr falan verir her yeni doğan bebek doğum sisligini atar, sonra kilo alır ve 3aylik olana kadar hiç buyumemis gibi minnacık görünür gözüne. Doktor demediyse sen mama verme niye veriyorsun canım emdikçe süt artar.emerken bak gırtlağına yutuyor mu? Yeni doğan bebek anne konusu,ten teması ister ve memede durmak ister.eger aç olsa hiç susmadan ağlar.bir de ne kadar mama verirsen ver yutar aman dikkat et bilmez,sonra gaz ve çok kusma olur