Kızlar ben 15 gün önce covid oldum 12. Gün gidip test yaptırdım tekrar pozitif çıktım okula giden kızlarımda covid di ama onların testleri negatif çıktı ilçe sağlığı aradım benim karantinam bittti ama 12. Gün test yaptırdım testim yine pozitif çıktı ben tekrar mı karantinaya giricem dedim hayır dediler. Bana ben napıcam şimdi kızlarımı okula gönderemiyorum ama karantinayada girmiyorum testim pozitif çünkü ay kafayı yicem düşünmekten