Kızlar 16 aylık oğlum var normalde çok güleç bir çocuk. Aynı zamanda aşırı hareketli, aşırı meraklı. Bunlar güzel şeyler ama bunun yanında çok sinirli bir şeyi başaramayınca fırlatıyor, ya da istediği olmadığında,sinirlendiğinde ya da durup dururken kafasını duvara vuruyor,elinde ne varsa telefon vs kafasına vuruyor onunla. Bize vuruyor. Katılarak ağlıyor. Doktora götürdük mizacı böyle diyor isterseniz çocuk psikoloğunu götürün diyor. Oyuncaklarla oynamıyor. Saklambaç oynamak istiyor,yakalamaca oynamak istiyor ya da dışarı çıkmam istiyor. Oyuncaklarla maksimum beş dakika oynar. Aranızda oğlu böyle olan var mı 😞