2,5 aylık bebeğim var gece hep saatinde uyur 2 kez emmeye kalkar. Ama gündüz düzen kalmadı, o yüzden nasıl denk gelirse öyle uyutuyordum, bugün biraz kucağıma aldım uykusu gelince sonra beşiğine yatırdım biraz direndi ama uyudu, yalnız hep tam dalamama sorunumuz vardı misal şimdi yarım saat uyudu 1 saate tamamlatmak için beşiğinde pışpışa devam ediyorum ama tam uyumuyo, doğrumu acaba yaptığım 🙄