Noyanefe calpol vermemeye çalışın hatta hiç vermeyin ateş bir hastalık değildir içteki hastalığın dışa vurumudur. Cıplak yatırmayın ateş hakkında cok yanlış şeyler biliyoruz. Üstünde mutlsks kıyafeti olmalı. İnce üzerni ince bi örtüylr örtmelisiniz. Ateş demek ılık su cıplak yatmak demek değildir. Ateş çıkması durumunda aslında bedenin sıcak tutulması gerekir. Birde birşey yemiyosa zorlamayın. Yemek yememesi kötü birsey değil asla. Aksine cok cok iyidir. Bilginize 🌸