Utkucan Canlarım yarın 9 ay aşısı yapılacak oğluma ateş yapıyor mu 6. ayda baya sıkıntı yaşamıştık ama buda öyle olur mu çekindim ona göre işten izin alcam
Utkucan busraer canım kızamık aşısı normalde 1 yaşta yapılıyormuş ancak göçler nedeniyle vakalar artmış 9. Aydada 1 doz yapılıyormuş sağlık ocağını arayıp sor istersen
Utkucan Ohaezgi bizdede 6. Aya kadar olmadı ama 6. Ayda çok kötü geçirdi oğlum gözüm korktu çok teşekkür ederim bilgi için🤗
Utkucan Ygznfs sonradan aşı takvimine eklenmiş promosyon aşı size kalmış dedi bizim hemşire tekrarı olduğu için dedi de o sebeple aklıma takıldı