Doğum yapalı 2 ay oldu regl oldum ve 12 gündür devam ediyor hergun aynı yoğunlukta değil tabi afedersiniz akıntı şeklinde ama hala devam ediyor. Sizce 10 günü geçtiği için özür sayılıyor mu? Regl ola ola da namaz kılmak değişik geliyor ilk defa başıma geldigi için..